Диверсифікація міжнародних ринків збуту відкриває нові можливості для розвитку вітчизняного бізнесу. Це і побудова нових виробничих потужностей, і створення нових робочих місць, і залучення інвестицій в нові технології. Саме Держпродспоживслужба відіграє ключову роль в ефективності українського експорту, оскільки забезпечує усунення технічних перешкод в торгівлі та додержання державних гарантій щодо дотримання вимог країн-партнерів.
За останні 4 роки було відкрито 91 міжнародний ринок для української продукції тваринного походження і погоджено низку форм міжнародних сертифікатів на експорт, з якими можна ознайомитись на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби у розділі «Міжнародне співробітництво», рубрика «Сертифікати на експорт з України».
Найбільше можливостей для збуту власної продукції за кордон мають українські виробники молочних продуктів, яєць, м'яса птиці та меду. Всі ці продукти можливо експортувати у країни ЄС, крім того:
Нагадуємо, що першим кроком для експорту власної продукції за кордон є подання оператором ринку запиту для затвердження експортних потужностей відповідно до наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 №38 територіальному органу Держпродспоживслужби за місцем розташування потужності.