Зі словами подяки за проведену роботу та відновлення прав споживача звернувся до фахівців управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області житель м. Кропивницький, який раніше скаржився на відмову продавця здійснити гарантійний ремонт або повернути кошти за неякісний товар.
Як з’ясувалося, чоловік придбав смартфон Apple IPhone 11 64 GB вартістю 21 400 грн в магазині однієї з торговельних мереж, а вже за декілька днів користування помітив на екрані різнокольорові смуги, яких не мало би бути на якісному товарі. Покупець звернувся до сервісного центру, де провели діагностику та виявили сліди потрапляння вологи всередину пристрою, індикатори вологи червоного кольору, присутні сліди корозії, через що споживачу було відмовлено в проведенні гарантійного ремонту або поверненні коштів за смартфон.
Тобто, сервісний центр відмовив споживачу у задоволенні його законної вимоги щодо ремонту товару, визначеної статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», а продавець – у поверненні значної суми коштів.
Водночас на сайті продавця зазначена модель Apple IPhone 11 64 GB представлена як така, що має високий ступінь захисту від вологи, а саме: «Кращий захист від води. ІPhone 11 не злякається таких неприємностей, як дощ або пролита кава. Його корпус надійно герметизований та витримує занурення на глибину до 2 метрів на 30 хвилин без втрати роботоздатності». Враховуючи висновок сервісного центру щодо потрапляння вологи всередину пристрою, зазначену характеристику смартфона, яка представлена покупцям, можна вважати недостовірною інформацією, що може ввести споживача в оману під час вибору товару.
Працівники управління захисту споживачів в рамках роботи Консультаційного центру захисту прав споживачів проконсультували чоловіка та надали практичну допомогу зі складання обґрунтованої заяви до продавця щодо відновлення прав споживача, деталізувавши порушення щодо інформації про характеристики товару при продажу та необхідність відшкодування збитків завданих недостовірною інформацією про продукцію через відсутність у споживача спеціальних знань про властивості та характеристики продукції. До того ж, оглянувши маркування на коробці смартфона було зрозуміло, що продавець порушує ще й законодавство у сфері державного ринкового нагляду.
Завдяки роботі фахівців управління захисту споживачів продавець повернув чоловікові 21 400 грн за неякісний смартфон.
Нагадаємо, що при Головному управліні Держпродспоживслужби в Кіровоградській області діє Консультаційний центр захисту прав споживачів. Для отримання консультацій з питань захисту прав споживачів, допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог законодавства, у випадку порушення ваших прав як споживача звертайтеся: