Що потрібно знати про права та обов’язки споживача, продавця, виконавця робіт і надавача послуг, про механізм захисту цих прав розповіли студентам філії "Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж" Вищого навчального закладу Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі" фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.
На зустріч із головними спеціалістами відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області Оксаною Тупицькою та Надією Туренко прийшли майбутні спеціалісти з біржової діяльності, готельно-ресторанної справи та харчових технологій. Їм з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів роз’яснили вимоги до якості та безпеки товарів, робіт і послуг, а також положення Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про рекламу».
Крім того учасникам заходу навели приклади типових порушень правил торговельного обслуговування, послуг, що надають підприємці. Перелічили проблеми, які виникають у споживачів в разі придбання ними неякісної продукції, розповіли про механізм їх вирішення.
Також черкаські студенти дізналися про застосування норм Закону України «Про рекламу» при її замовленні та розповсюдженні. Фахівці проілюстрували свою розповідь прикладами випадків недобросовісної та дискримінаційної реклами, що була розповсюджена на території Черкаської області.