Держпродспоживслужба Рівненщини: підсумки роботи із зверненнями споживачів у квітні 2023 року
опубліковано 03 травня 2023 року о 14:13

У квітні 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби  в Рівненській області одержано 43 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:

  • надійшло письмово – 11;
  • електронне (із Web-форми) – 9;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 8;
  • на особистому прийомі громадян (усні звернення) – 15.

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • щодо якості непродовольчих товарів – 6;
  • щодо якості надання послуг – 11;
  • щодо придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані – 2;
  • щодо порушень порядку провадження торговельної діяльності – 5;
  • щодо порушень у сфері ціноутворення – 2;
  • щодо порушень у сфері метрологічного нагляду – 1;
  • щодо порушень анти тютюнового законодавства та законодавства про рекламу – 1.

Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно –  8 звернень; дано роз’яснення – 4 звернень; переслано за належністю  відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян»- 4 звернення. За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 7174,00 грн. за неякісно придбану продукцію та проведено обмін холодильника з дефектами на продукцію належної якості.  Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.

Враховуючи пріоритетність розвитку превентивних інструментів захисту прав споживачів на 2023 рік та з метою покращення правової обізнаності споживачів, кожної другої п’ятниці календарного місяця фахівці управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами здійснюють прийом громадян у приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Рівного, де громадяни мають можливість отримати інформаційні матеріали (буклети, брошури, листівки, зразки заяв-претензій до СГД) та фахові консультації з питань у сфері захисту прав споживачів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux