У квітні 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 43 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 8 звернень; дано роз’яснення – 4 звернень; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян»- 4 звернення. За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 7174,00 грн. за неякісно придбану продукцію та проведено обмін холодильника з дефектами на продукцію належної якості. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.
Враховуючи пріоритетність розвитку превентивних інструментів захисту прав споживачів на 2023 рік та з метою покращення правової обізнаності споживачів, кожної другої п’ятниці календарного місяця фахівці управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами здійснюють прийом громадян у приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Рівного, де громадяни мають можливість отримати інформаційні матеріали (буклети, брошури, листівки, зразки заяв-претензій до СГД) та фахові консультації з питань у сфері захисту прав споживачів.