Є різні варіанти літнього відпочинку – хтось обирає «зелений» туризм, хтось їде на морське узбережжя, а хтось - вирушає в гори. І підхід до організації відпочинку у всіх різний – хтось сам продумує маршрут, замовляє квитки на транспорт і шукає житло, а хтось – надає перевагу замовленню пакетного туру.
Держпродспоживслжба нагадує споживачам, що при укладенні договору на туристичне обслуговування варто перевірити щоб:
- туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація розміщена в Ліцензійному реєстрі суб’єктів туроператорської діяльності);
- в договорі були вказані заявлені дати від’їзду та приїзду;
- в договорі була вказана інформація про наявність трансферу у разі заявлення такої послуги;
- готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
- були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
- кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.
В подорож обов’язково візьміть з собою:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги – за захистом порушених прав споживача звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні, надавши:
- фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
- розрахункові квитанції понесених витрат тощо.