Знай свої права: права споживача при купівлі товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню
опубліковано 08 серпня 2024 року о 18:01

Купуєте товар, який підлягає гарантійному ремонту (обслуговуванню), але перед тим, як Ви оплатите покупку, продавець повинен:

  • ознайомити Вас із правилами користування товаром;
  • здійснити перевірку споживчих властивостей товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування, комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування;
  • надати інформацію про підприємства (майстерні), що здійснюють гарантійний ремонт.

У разі, коли товар потребує проведення робіт з уведення в експлуатацію, Вам як споживачу повинні повідомити цю інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

І наголошуємо, що на товар обов’язково видається розрахунковий документ на повну суму проведеної операції, який засвідчує факт купівлі товару.

Не бійтесь запитувати у продавця – Ви маєте право на вищевказану інформацію.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux