Вирішили повернути кошти за неякісний товар, але в день розірвання договору купівлі-продажу ціна змінилася? Розповідаємо подробиці.
Якщо товар виявився неякісним і доведено, що істотний недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Наприклад, експертиза показала, що придбаний смартфон не вмикається через програмний збій.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
У випадку, якщо ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги згідно чинного законодавства – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби в своєму регіоні.