Ніколи не доводилося повертати несправну побутову техніку продавцю? Ми вам, по-доброму, заздримо! Але що робити, якщо така потреба все ж виникне? Розповідаємо, як діяти.
Ваші права:
1. Гарантійний ремонт чи заміна (у випадках, передбачених законодавством):
2. Повернення товару:
Якщо продавець ігнорує ваші вимоги - зверніться зі скаргою до Держпродспоживслужби:
Фахівці Держпродспоживслужби зроблять все можливе для захисту ваших прав споживача.
Варто нагадати, що на сьогодні згідно з постановою Уряду діють обмеження на планові та позапланові перевірки суб’єктів господарювання, у випадках, коли відсутня загроза, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку у відповідності до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».
Реформа реалізується спільно з Мінцифри, проєктом «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонду Східна Європа та Офісу ефективного регулювання.