Житомирщина: звернення споживачів за захистом своїх прав у І півріччі 2023 року
опубліковано 11 липня 2023 року о 11:37

До управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області у  І півріччі 2023 року надійшло 164 звернення громадян щодо  захисту своїх прав, зокрема з них:

  • письмових – 47;
  • з Урядової «гарячої лінії» – 16.

Громадяни найбільше зверталися з питань:

  • щодо торгівлі продовольчими товарами – 28;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 79;
  • щодо якості  надання послуг – 57.

За результатами розгляду звернень:

  • задоволено розглянутих – 58;
  • надано роз’яснень – 106;
  • надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  – 5.

За сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби, суб’єктами господарювання повернуто споживачам за товар неналежної якості коштів на загальну суму –  19,8 тис. грн.

На постійній основі, спеціалісти Головного управління під час здійснення прийому громадян та в телефонному режимі надають інформаційно-консультативну допомогу щодо захисту прав споживачів,  у разі необхідності допомагають складати звернення до суб’єктів господарської діяльності.

З метою реалізації державної політики захисту прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг спеціалістами надано  356 консультацій споживачам, з них  в рамках роботи консультативного центру  на особистому прийомі – 100. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux