Житомирщина: за результатами наданої консультативної допомоги споживачу повернуто 8700 грн за мобільний телефон неналежної якості
опубліковано 28 жовтня 2024 року о 11:10

До інформаційно – консультативного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася громадянка міста Житомира стосовно придбання в магазині мобільного телефону неналежної якості а саме, пристрій не отримував вхідні дзвінки.

Після проведення гарантійного ремонту суб’єктом господарської діяльності та отримання споживачем телефону зазначений недолік проявився знову. Тому заявниця повторно звернулася до фізичної особи-підприємця з вимогою проведення гарантійного ремонту або повернення коштів. Однак, їй було відмовлено мотивуючи тим, що зазначений недолік пов’язаний із перебоями  зв’язку у мобільного оператора «Київстар».

В зв’язку з чим споживач звернулася за консультацією до Держпродспоживслужби з проханням посприяти у захисті прав споживачів та поверненні коштів за неякісний  товар.

За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 8700 грн, про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux