До інформаційно – консультативного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася громадянка міста Житомира стосовно придбання в магазині мобільного телефону неналежної якості а саме, пристрій не отримував вхідні дзвінки.
Після проведення гарантійного ремонту суб’єктом господарської діяльності та отримання споживачем телефону зазначений недолік проявився знову. Тому заявниця повторно звернулася до фізичної особи-підприємця з вимогою проведення гарантійного ремонту або повернення коштів. Однак, їй було відмовлено мотивуючи тим, що зазначений недолік пов’язаний із перебоями зв’язку у мобільного оператора «Київстар».
В зв’язку з чим споживач звернулася за консультацією до Держпродспоживслужби з проханням посприяти у захисті прав споживачів та поверненні коштів за неякісний товар.
За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 8700 грн, про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.