На «гарячу лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення громадянина міста Житомир стосовно придбання в магазині непродовольчого товару (вібраційний насос для води) неналежної якості а саме, на другий день після продажу прилад перестав працювати. Споживач звернувся до суб’єкта господарювання з вимогою повернення сплаченої за товар грошової суми, або його заміни на аналогічний належної якості, в чому йому було відмовлено.
Наступного дня, споживач в телефонному режимі звернувся до Головного управління стосовно результатів розгляду поданого звернення та проінформував, що йому відмовлено в поверненні коштів за товар або його заміну. Відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів його проінформовано, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
Однак, після проведення гарантійного ремонту зазначений недолік у пристрої проявився знову.
Спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, надано консультативну допомогу за результатами якої споживачу повернуто кошти в сумі 1260 грн., про що свідчить звернення - подяка надіслана на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.