До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся громадянин м.Житомира щодо придбання в одному з магазинів міста товару (набір меблів), який не влаштував споживача за розмірами, окрім того, меблі мали сильний сторонній запах, що викликало сумнів стосовно їх якості.
При зверненні до суб’єкта господарської діяльності щодо обміну товару або повернення коштів, заявнику було відмовлено у вирішенні питання відповідно до вимог законодавством, тому споживач звернувся за консультацією до Держпродспоживслужби.
За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 42550 грн, про що свідчить лист-подяка, надісланий на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.