До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася за консультацією громадянка міста Житомир стосовно відмови суб’єктом господарювання за місцем купівлі товару у її праві на проведення гарантійного ремонту праски. Заявниці запропоновали звернутися до сервісного центру, де її повідомили, що гарантійний ремонт буде проведено в місячний строк.
Головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надано детальні роз’яснення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.
За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів, товар було прийнято для проведення гарантійного ремонту, окрім того, на час ремонту заявниці надано аналогічний товар з обмінного фонду, про що свідчить лист з подякою надісланий споживачем на адресу Головного управління.