До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся мешканець області з проханням допомогти у вирішенні спірного питання щодо захисту його споживацьких прав.
Нещодавно ним було придбано в одному з магазинів міста Житомира газову плиту вартістю 1109 грн. Однак під час приєднання пристрою до системи газопостачання виявилося, що придбаний товар призначений для користування лише скрапленим (балонним) газом, про що під час купівлі споживача попереджено не було. При зверненні до магазину щодо обміну чи повернення коштів за придбаний товар, споживачу було відмовлено, у зв’язку з чим він вимушений був звернутися за допомогою до Держпродспоживслужби.
Спеціаліст управління захисту споживачів у телефонному режимі надав споживачу необхідні роз’яснення вимог чинного законодавства та проконсультував щодо його подальших дій відносно суб’єкта господарювання. Відповідно вимог чинного законодавства споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору,- така інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Отже, за результатами наданої спеціалістом Держпродспоживслужби консультаційної допомоги споживачу суб’єктом господарювання було відшкодовано 1109 грн за придбаний товар. На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшов лист-подяка за сприяння у вирішенні спірного питання.
Нагадуємо споживачам, що консультативно-інформаційну допомогу та детальні роз’яснення вимог законодавства у сфері захисту споживачів можна отримати в територіальному органі Держпродспоживслужби за місцем проживання.