Житомирщина: результати роботи відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства Держпродспоживслужби за 2022 рік
опубліковано 12 січня 2023 року о 10:01

Спеціалісти відділу контролю у сферах захисту прав споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області станом на 24.02.2022 року здійснили 11 заходів державного нагляду (контролю), з них: планових – 7 та позапланових – 4 (за зверненнями споживачів). В ході перевірок порушення виявлені у 5 суб’єктів господарювання, що складає 45,5% від загальної кількості.

Крім того, у сфері реклами спеціалістами відділу в 2022 році було досліджено 51 рекламоносій на наявність порушень.

У зв’язку прийнятою постановою Кабінетом Міністрів України від 13.03.2022р. № 303 проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» було припинено. Проте спеціалістами управління захисту споживачів під час дії правового режиму воєнного стану продовжували надавати консультаційну допомогу споживачам з питань захисту їх прав та проводити роз’яснювальну роботу серед суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», «Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері захисту прав споживачів, щодо неприпустимості з їх боку порушень прав споживачів. Так, упродовж 2022 року спеціалістами відділу надано 502 консультації та роз’яснень споживачам. Питання з якими зверталися громадяни пов’язані із захистом їх прав, у більшості випадків вирішувалися відразу, в день їх звернення, спираючись при цьому на законодавство і практику його застосування

Протягом 2022 року було розглянуто 316 звернень громадян щодо захисту прав споживачів, з них: письмових звернень надійшло на розгляд – 123 (при цьому 34 - з урядової «гарячої лінії»). Зокрема, споживачам за їх зверненнями, надавались письмові роз’яснення, інформаційно-консультативна допомога в телефонному режимі, а також надавались консультації громадянам безпосередньо у приміщені Головного управління.

Найбільше порушених питань у зверненнях стосувалися неналежної якості непродовольчих товарів та наданих послуг, торгівлі продовольчими товарами, порушення антитютюнового законодавства тощо.

За результатами розгляду звернень громадян, споживачам повернуто кошти за неякісні товари (послуги) на загальну суму – 2,7 тис.грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux