Протягом І кварталу 2025 року відділом контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області розглянуто 92звернення громадян щодо захисту прав споживачів, зокрема з них: письмових – 39 та 2 з урядової «гарячої лінії».
Характер звернень:
За сприянням працівників, суб’єктами господарювання повернуто споживачам коштів на загальну суму – 6,82 тис.грн.
З метою реалізації державної політики захисту прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг спеціалістами надано 120 консультацій,з них:
При розгляді усних звернень громадянам надавались ґрунтовні роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» спеціалістами відділу надано суб’єктам господарювання консультативної підтримки з питань захисту прав споживачів в кількості – 5.
Протягом звітного періоду Головним управлінням проведено 2 позапланові перевірки у сфері житлово-комунальних послуг.
В ході проведення перевірок у 1 суб’єкта господарювання виявленні порушення законодавства про захист прав споживачів.