Житомирщина: підсумки роботи відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг за 9 місяців 2023 року
опубліковано 06 жовтня 2023 року о 16:18

До управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області протягом 9 місяців 2023 року надійшло 267звернень громадян щодо захисту прав споживачів, зокрема з них: письмових – 70  та 21 з урядової «гарячої лінії».

Протягом звітного періоду громадяни найбільше зверталися з питань:

  • щодо торгівлі продовольчими товарами – 42;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 141;
  • щодо якості  послуг – 84.

За сприянням працівників, суб’єктами господарювання повернуто споживачам коштів, за товар неналежної якості на загальну суму –    19,8 тис.грн.

На постійній основі, спеціалісти Головного управління під час здійснення прийому громадян та в телефонному режимі надають інформаційно-консультативну допомогу щодо захисту прав споживачів,                   у разі необхідності допомагають складати заяви – претензії до суб’єктів господарської діяльності.

З метою реалізації державної політики захисту прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг спеціалістами надано 550 консультацій на особистому прийомі та у телефонному режимі.

Відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» спеціалістами відділу надано суб’єктам господарювання консультативної підтримки з питань захисту прав споживачів в кількості – 10.

На  офіційному веб-сайті Головного управління протягом дев’яти  місяців 2023 року висвітлено 23 статті інформаційного характеру з актуальних питань захисту прав споживачів, з них: 14 інформацій щодо організованих та проведених заходів просвітницької роботи на території Житомирщини для громадськості, учнів старших класів, студентів, викладачів, представників органів місцевого самоврядування, тощо. В ході проведених заходів спеціалістами було надано інформацію слухачам про основні положення законодавства у сфері захисту прав споживачів, доведено детальні роз’яснення окремих статей Закону України «Про захист прав споживачів»  та найбільш поширені приклади  звернень (скарг) споживачів, які надходили до Головного управління. В процесі заходу присутні отримали буклети, листівки, пам’ятки, брошури інформаційного характеру.

Окрім того, спеціалістами управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надано 3 коментарі (інтерв’ю) для Інтернет видавництва «Житомир – інфо», Житомирського обласного телебачення «Суспільне Житомир»,  «Телерадіокомпанія Союз-TВ»

З метою забезпечення належного рівня захисту прав споживачів, створення дієвої системи їх консультування та підвищення рівня загальної правової грамотності, у Головному управлінні функціонує консультативний центр, де можна отримати консультативно-інформаційну допомогу, роз’яснення у сфері законодавства про захист прав споживачів. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux