Житомирщина: фахівці Держпродспоживслужби попередили порушення ціноутворення в сфері ЖКХ
опубліковано 13 вересня 2024 року о 14:04

Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській  області продовжує роботу щодо запобігання порушенням у сфері ціноутворення, забезпечення встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги.

Так, в серпні 2024 року спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області на підставі колективного звернення  споживачів, здійснено позаплановий захід (перевірку) державного нагляду (контролю)  комунального підприємства селища міського типу Житомирського району області, що надає комунальні послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) встановлено, що діючі тарифи на комунальні послуги не відповідають вимогам діючого Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, як наслідок споживачам застосовуються тарифи з порушенням чинного законодавства.

За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) спеціалістами складено акт перевірки, на підставі якого надано припис щодо усунення порушень порядку формування державних регульованих цін/тарифів, яким зобов’язано  суб’єкта господарювання привести у відповідність розрахунки тарифів на комунальні послуги.

Відповідно посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності в межах дії статті 165 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Стан виконання припису знаходиться на контролі Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.

Звертаємо увагу споживачів! Робота щодо контролю за дотриманням суб’єктами господарювання законодавства у сфері ціноутворення триває.

Проведення позапланових заходів (перевірок) на обґрунтоване звернення громадян здійснюється за погодженням Держпродспоживслужби України,  відповідно у зверненні споживачам необхідно викласти повну інформацію щодо  проблемного питання та обов’язково вказати:

  • назву та адресу суб’єкта господарювання, що надає послуги;
  • документи, що підтверджують застосування завищених тарифів та цін (квитанції, платіжки).

Сформоване звернення споживача  у випадку порушення його прав  необхідно подавати до територіального органу  Держпродспоживслужби за місцем проживання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux