Упродовж 2023 року загалом до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло 287 звернень громадян. Зокрема, з них левова частка звернень на адресу спеціалістів управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами (далі- Управління).
113 звернень (скарг)на сьогодні надійшло у письмовому вигляді, – у переважній більшості споживачі скаржаться на :
Так, останнім часом збільшилась кількість звернень споживачів щодо придбання взуття неналежної якості. Після придбання, у процесі нетривалого використання взуття проявляються недоліки, що унеможливлюють його повноцінне використання у подальшому. На підставі цього часто виникають спірні моменти та непорозуміння між продавцями (суб’єктами господарювання) та покупцями. До прикладу : упродовж останнього кварталу 2023 року за сприяння спеціалістів Управління було врегульовано спірні моменти між споживачами та суб’єктами господарювання. В результаті проведеної роз′яснювальної роботи (роз’яснення вимог чинного законодавства у сфері захисту споживачів) споживачам відшкодовано 2828грн. за придбане неякісне взуття, та здійснено обмін пари взуття вартістю 3000грн, про що свідчать листи –подяки на адресу спеціалістів Управління.
Декілька аспектів, які варто брати до уваги під час придбання взуття ми вже публікували раніше, їх можна переглянути за посиланням https://zt-dpss.gov.ua/wp-content/uploads/vzyttya.pdf
Також упродовж року спеціалістами вищезгаданого Управління було надано понад 375 консультацій споживачам у телефонному режимі, та 175 під час особистого прийому в інформаційно-консультаційному центрі з питань захисту споживачів, який функціонує на базі Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.