Упродовж першого півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 330 звернень громадян.
Основні питання, з якими зверталися споживачі:
- Захист прав споживачів – 187 звернень (57%). Громадяни найчастіше скаржилися на неналежну якість житлово-комунальних та інших послуг; відмову у поверненні або обміні неякісних товарів (одягу, взуття, побутової техніки, меблів тощо), в тому числі придбаних онлайн; відмову у виконанні гарантійних зобов’язань.
- Ціни на ліки та тарифи на послуги – 52 звернення (17%). Скарги стосувалися завищених цін на лікарські засоби та тарифів на комунальні послуги.
- Порушення вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища – 53 звернення (16%).
- Безпечність харчових продуктів – 26 звернень (10%). Громадяни повідомляли про порушення законодавства у сфері обігу харчових продуктів.
- Сфера ветеринарної медицини – 6 звернень (1,5%).
- Інші питання – 3 звернення (1%).
З метою оперативного реагування на звернення громадян і підвищення обізнаності споживачів щодо їхніх прав, фахівцями управління протягом звітного періоду надано 522 консультації — як під час особистих прийомів, так і телефоном.
Крім того, спеціалісти Головного управління проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед громадськості та на об'єктах нагляду.
