За сприяння Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області споживачам повернуто понад півмільйона гривень за неякісні товари та послуги
опубліковано 06 січня 2022 року о 12:25

Протягом 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 1800 звернень громадян, що на 496 або 38% більше ніж у 2020 році.

Із загальної кількості звернень 855 (47,5 %) надійшло поштою, 684 (38%)- засобами електронного зв’язку на «гарячу лінію», 261 (14,5%) –електронних звернень за допомогою мережі Інтернет.

Упродовж звiтного перiоду до Головного управління надiйшло 71 колективне звернення, що становить 4 відсотки вiд загальної кількості.

Найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 1145 (64 % від загальної кількості), що на 382 більше ніж у 2020 році.

Протягом 2021 року надійшло 265 звернень (14,7 % від загальної кількості) з питань дотримання вимог санітарного законодавства. Здебільшого громадяни скаржились на: недотримання закладами різних сфер діяльності карантинних обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України та Головного державного санітарного лікаря України з профілактики поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2; санітарний стан об’єктів, екологію та забруднення навколишнього середовища.

Не менш актуальними є скарги щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів (м’ясних, рибних, молочних продуктів харчування) та ветеринарної медицини. Таких звернень надійшло 258 або 14,3 % від загальної кількості. Це на 92 більше ніж у 2020 році.

36 заявників звернулося стосовно фітосанітарного стану території області, більшість з яких - щодо боротьби з карантинними рослинами (амброзією) та застосування пестицидів.

Також 34 звернення надійшло щодо дотримання вимог щодо формування, встановлення і застосування державних регульованих тарифів на житлово-комунальні послуги, цін на продукти харчування і ліки. 62 звернення надійшло з юридичних, кадрових та інших питань.

За територіальною ознакою найбільше скарг надійшло від жителів міст Запоріжжя, Бердянськ, Мелітополь, Енергодар.

Від ветеранів вiйни та праці, iнвалiдів, громадян, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, багатодiтних сiмей, одиноких матерiв, учасників бойових дій та iнших громадян, що потребують соцiального захисту та пiдтримки надійшло 204 звернення (або 11,3% вiд загальної кількості).

За результатами здійснених заходів в ході розгляду звернень, за неякісні або не надані житлово-комунальні послуги, побутову техніку, взуття, придбані авіаквитки тощо споживачам повернуто 520,1 тис. грн., що на 256,2 тис. грн. більше ніж у минулому році.

Нагадуємо, що контактна інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux