У жовтні поточного року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області було здійснено планову перевірку комунального підприємства, що надає житлово-комунальні послуги споживачам Полтавської області.
У ході перевірки було встановлено, що суб’єкт господарювання застосовув тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з порушенням вимог Закону України «Про житлово – комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189-VIІІ та Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14 травня 2015 року № 417-VIII.
Крім того, було встановлено, що при формуванні тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів та на послуги водопостачання і водовідведення включено завищені витрати, що є порушенням вимог Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року №1010 та Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869.
За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) Головним управлянням Держпродспоживслужби в Полтавській області складено акт перевірки, на підставі якого винесено рішення про застосування до суб’єкта господарювання адміністративно-господарських санкцій, а саме штраф у розмірі 788,5 тис. грн та зобов’язано повернути споживачам суму необґрунтовано одержаної виручки у розмірі 788,5 тис. гривень.
Також, суб’єкту господарювання надано припис про виконання законних вимог щодо усунення порушень при формуванні, встановленні та застосуванні тарифів, яким зобов’язано комунальне підприємство розробити економічно обґрунтовані тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами та на послуги централізованого водопостачання і водовідведення та подати їх на затвердження до органу місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.