Управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області постійно здійснює державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів, зокрема з питань недопущення порушень при реалізації неякісного товару. До головного управління надійшли звернення від споживачів О. та Л. стосовно відмови підприємця у реалізації його законних прав щодо повернення коштів чи заміни неякісного товару (взуття та одяг). Після надання консультації центром «Громадська приймальня» щодо прав споживача при придбані товару неналежної якості підприємцем були повернуті кошти споживачу за неякісний товар в сумі 5 тис. 700 грн.
Звертаємо увагу, що Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлених істотних недоліків споживач має право обміняти товар неналежної якості, вимагаючи заміни на аналогічний товар, інший товар із перерахунком вартості, або повернення грошей.
Знання споживачем своїх законних прав та обов'язків у сфері захисту прав споживачів допомагає ефективно діяти, коли виникають проблеми при придбанні товарів чи послуг.
