За пів року до Держпродспоживслужби надійшло 13,4 тисяч пропозицій, заяв та скарг від споживачів. Це на три тисячі більше, ніж за аналогічний період минулого року. За неякісні товари та послуги споживачам повернули 7,22 мільйонів гривень (за минулий аналогічний період – лише 4,76 мільйони гривень). Про це повідомила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, підбиваючи підсумки роботи нової команди за шість місяців.
Близько половини з усіх звернень стосувалися якості надання послуг. На другому місці – звернення щодо якості непродовольчих товарів. На третьому – звернення щодо придбання товарів через інтернет. Інші звернення стосувалися якості продовольчих товарів.
За підсумками звернень Держпродспоживслужба перевірила 2929 підприємств споживачів та виявила 821 порушень. З усіх звернень, що надійшли до Держпродспоживслужби за цей час, задоволено 7035. За минулий аналогічний період таких звернень було 5034.
«Споживачі активно захищають свої права за допомогою Держпродспоживслужби, - розповідає Владислава Магалецька. - Для того, щоб українцям було простіше та зручніше звертатися до нас, ми розробили чат-бот у соціальній мережі Telegram @derzhspozhivsluzhba_bot, який вже близько місяця працює в тестовому режимі».
Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.