Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області проводиться робота щодо кваліфікаційного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.
За I квартал 2023 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло 159 звернень громадян.
Найчастіше зверталися з питань захисту прав споживачів – 109 заяв (68,6%), з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 26 звернень (16,4%), 16 (10,1%) стосувалися питань екології, забруднення навколишнього середовища та санітарного стану, щодо цін надійшло 5 звернень (3,1%), діяльність посадових і службових осіб та інші питання – 2 (1,3%) та 1 (0,6%) звернення відповідно.
Від державної установи «Урядова гаряча лінія» за вказаний період до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло 36 звернень громадян. Вони стосувалися питань державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, санітарного законодавства, встановлення та застосування державних регульованих цін тощо.
За січень-березень надійшло 12 запитів на публічну інформацію. Запитувачі цікавилися інформацією щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 6, діяльності посадових і службових осіб – 3, екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану – 1, ще 2 запити стосувалися інших тем.
Також впродовж звітного періоду через Консультаційний центр захисту прав споживачів фахівці надали 308 консультацій.