Як повідомила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, відкриття нових ринків є одним з пріоритетів у діяльності. «Я переконана, що саме експорт – двигун нашої економіки і тримаю на контролі це питання», - зазначила Владислава Магалецька.
Сьогодні Держпродспоживслужба працює над відкриттям ринків збуту української продукції у 33 країнах на п’яти континентах світу. Найближчим часом очікуються позитивні звістки з Канади, Китаю та Кувейту.
За словами Владислави Магалецької, у пріоритеті – відкриття ринків країн Азії, адже, за прогнозами, хоч і враховуючи поширення COVID-19, багато економік країн Азії будуть зростати в 2021 році.
Основними напрямками роботи в Азії на нинішньому етапі є:
- Китай;
- Країни ASEAN (В’єтнам, Малайзія, Філіппіни, Індонезія);
- Країни GCC (Катар, Кувейт, ОАЕ);
- Країни Південної Азії (Індія, Шрі-Ланка, Пакистан, Афганістан);
- Країни Східної Азії (Республіка Корея та Японія).
«Питання знаходяться на різних стадіях розгляду, вирішення деяких з них тягнеться вже досить довго. Сподіваюсь, що спільними зусиллями нам вдасться вирішити більшість із них», - підкреслила Владислава Магалецька.
За словами Владислави Магалецької, після відкриття нових ринків важливо буде тримати високу планку якості української продукції.