Брюссель став важливою платформою для обговорення ключових аспектів євроінтеграції України, зокрема в контексті адаптації законодавства до стандартів Європейського Союзу. Одна з важливих тем, яка була обговорена під час двосторонньої зустрічі між представниками України та Європейської Комісії, — впровадження Директиви ЄС 2006/114/ЄС щодо оманливої та порівняльної реклами.
«Під час своєї презентації в Брюсселі я підкреслив важливість створення прозорого та чесного рекламного середовища в Україні, де захист прав споживачів має бути одним із ключових пріоритетів. Ми маємо не лише адаптувати законодавство до європейських стандартів, але й забезпечити його ефективне впровадження. Це дозволить українським споживачам відчути реальний захист своїх прав, а бізнесу — функціонувати в умовах справедливої конкуренції”, — зазначив під час зустрічі Андрій Крейтор, заступник Голови Держпродспоживслужби.
Євроінтеграція України ставить завдання створити ефективну правову систему, що гарантуватиме захист прав громадян та забезпечить рівні умови для всіх учасників ринку. Це не просто адаптація до європейських стандартів, а створення середовища, де працюватимуть високі стандарти добросовісної конкуренції і відкритості.
«Директиви надають нам спроможність та можливість рухати нашу країну до європейської інтеграції. Кожна з них крок за кроком наближає нас до цієї мети», - підкреслив під час зустрічі перший заступник Голови Держпродспоживслужби Олег Осіян
Робота з адаптації законодавства триває, і вже сьогодні видно, що Україна рухається впевнено в напрямку європейських стандартів, зміцнюючи правове середовище та створюючи умови для розвитку чесної конкуренції і захисту прав споживачів.