Спеціалісти Держпродспоживслужби Житомирщини посприяли поверненню коштів споживачу за придбаний товар неналежної якості
опубліковано 13 лютого 2025 року о 17:08

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло письмове звернення громадянки міста Житомир стосовно придбання в магазині непродовольчого товару (мультиварка) неналежної якості а саме, неможливість налаштування в пристрої функції, передбаченої Інструкцією до придбаного товару.

Після звернення до суб’єкта господарської діяльності щодо проведення гарантійного ремонту, - зазначений недолік не було усунуто. При цьому, заявниці повідомлено, що можливо зазначена функція не передбачена виробником товару.

В зв’язку з чим, споживач звернулася з письмовим зверненням до Головного управління з проханням посприяти у вирішенні питання відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів (обміняти товар на аналогічний належної якості, а в разі неможливості повернути кошти).

За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 1899 грн., про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux