До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло письмове звернення громадянки міста Житомир стосовно придбання в магазині непродовольчого товару (мультиварка) неналежної якості а саме, неможливість налаштування в пристрої функції, передбаченої Інструкцією до придбаного товару.
Після звернення до суб’єкта господарської діяльності щодо проведення гарантійного ремонту, - зазначений недолік не було усунуто. При цьому, заявниці повідомлено, що можливо зазначена функція не передбачена виробником товару.
В зв’язку з чим, споживач звернулася з письмовим зверненням до Головного управління з проханням посприяти у вирішенні питання відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів (обміняти товар на аналогічний належної якості, а в разі неможливості повернути кошти).
За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 1899 грн., про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.