В Малих Крушлинцях відбувся навчальний семінар на тему розвитку рослинництва у Вінницькій громаді, де учасники дізналися про допоміжні ресурси та можливості, які впроваджує Вінницька міська рада для того, щоб масштабувати продуктивність аграрної галузі.
Просвітницький захід, поділений на теоретичну та практичну панелі, відбувся на базі господарського угіддя родини Гаврилюків. Роками подружня пара Наталії та Василя вирощують різноманітні овочі: капусту, моркву, помідори, перець, кабачки, цибулю та інше.
До навчального семінару долучились близько 50 малих фермерів та членів особистих селянських господарств з Вінниці, Щіток, Писарівки, Вінницьких Хуторів, Малих Крушлинців та Стадниці. Також, у якості спікерів взяли участь представники Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Радник міського голови з питань агропромислового розвитку Олександр Закорченний розповів, що агровиробники відіграють ключову роль у продовольчій безпеці та зміцненні економіки. Тож Вінницька міська рада минулого року в межах Програми розвитку аграрного сектору та забезпечення продовольчої безпеки на 2023-2025 роки впровадила фінансові інструменти підтримки овочівників задля того, щоб стимулювати фермерів до активної роботи та розвитку.
Представники Держпродспоживслужби, начальник відділу державного нагляду управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Віталій Червань та заступник начальника відділу карантину рослин управління фітосанітарної безпеки Оксана Коцюба, розповіли слухачам про порядок отримання сертифікатів та відповідних документів для реалізації, зокрема в контексті експортування сільськогосподарської продукції.
Про впровадження наукових практик та дорадництво учасникам розповів директор Інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН Олександр Корнійчук, а начальниця відділу аграрної політики департаменту економіки і інвестицій ВМР Світлана Фесько детально проінформувала про механізм надання фінансової підтримки суб’єктам господарювання у галузях овочівництва та картоплярства в межах відповідного Порядку.