31 травня 2024 року на базі Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ пройшов навчальний семінар з актуальних питань у сфері рекламного законодавства та попередження прояву дискримінації в рекламі, організаторами якого виступили Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ (ВТЕІ ДТЕУ), ГО "Українська Асоціація Маркетингу" та Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами (ІГКР).
З метою отримання методичних рекомендацій та обміну досвідом у заході взяли участь спеціалісти Головних управлінь Держпродспоживслужби Київської, Житомирської, Черкаської, Хмельницької областей та м. Київ, а також представники Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної військової адміністрації.
Начальник ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області Андрій Якимчук відкрив семінар вітальним словом та зазначив, що така консолідація зусиль є надзвичайно важливою, адже вона не лише сприяє попередженню прояву дискримінації в рекламі, але й має позитивний вплив на суспільство загалом. Реклама створює соціальні контексти, формує наше світосприйняття та цінності, саме тому необхідно відслідковувати усі зміни рекламного законодавства, аби мати ефективні інструменти задля забезпечення екологічності інформаційного простору.
Доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ Альона Танасійчук нагадала присутнім про зміни в рекламному законодавстві, які є актуальними в умовах імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України.
Зі свого боку головний спеціаліст відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Юрій Сахно розповів про особливості здійснення контролю за рекламою у зв'язку із внесенням змін до ЗУ "Про рекламу" та набуттям чинності ЗУ "Про адміністративну процедуру".
Наостанок очільниця Київського Регіонального представництва ІГКР Олена Бучинська представила учасникам результати досліджень ефективності дискримінаційної реклами за ознакою статі.
Варто зауважити, що співпраця Держпродспоживслужби, ВТЕІ ДТЕУ, ГО "Українська Асоціація Маркетингу та ІГКР сприяє більш професійному підходу у створенні рекламних матеріалів рекламістами регіону, в тому числі випускниками ВТЕІ ДТЕУ, розвитку суспільної свідомості щодо важливості уникання стереотипів та негативних упереджень.