15 березня, у Всесвітній день захисту прав споживачів, Голова Держпродспоживслужби особисто відповідала на дзвінки, які надходили на «гарячу лінію» Служби.
Звернення, отримані під час спілкування, стосувалися невідповідності у рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет та деяких інших питань.
«Сьогодні я мала можливість особисто почути проблеми, які турбують українських споживачів, - розповіла Владислава Магалецька. - Ми обов’язково вирішимо ті питання, з якими до нас звернулися. Переконана, якщо ми хочемо жити краще, то перше, що ми повинні зробити – це навчитися ефективно захищати свої права. Саме з захисту споживацьких прав починається демократія та заможне життя».
Владислава Магалецька планує регулярно проводити такі чергування на «гарячій лінії» Служби.
Захист прав споживачів - це пріоритетний напрямок роботи Держпродспоживслужби. Незабаром планується запуск проєкту Е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн лише за декілька кліків. Крім того, проєктом передбачається створення відповідної служби підтримки споживачів.
Поки ж звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами:
У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від з питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.