За 9 місяців 2023 року, до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло надійшло 488 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано усних 399 скарг, в письмовому вигляді поступило 63 звернення, з урядової "гарячої лінії" отримано 26 скарг.
Протягом звітного періоду спеціалістами Управління розглянуто 482 звернення, з них на 84 – надано роз’яснення, 393 звернення задоволено, а також повернуто грошей споживачам в сумі 201,456 тис.грн.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, спеціалістами Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надано 46 роз’яснень вимог законодавства в засобах масової інформації (радіо, телебаченні, пресі).
З метою покращення взаємодії з органами місцевого самоврядування щодо реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів проведено 17 семінарів навчань на тему «Державний нагляд за дотриманням законодавства про захист прав споживачів» для представників районних державних адміністрацій та об’єднаних територіальних громад. Надано 36 консультацій та роз’яснень суб’єктам господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів.
Також, для поглиблення правової освіти, отримання теоретичних та правових знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів коледжу, спеціалістами Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами проведено 6 навчань.