Спілкування на важливі та актуальні теми онлайн стало доволі популярним в наш час. Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Закарпатській області також неодноразово використовують цей формат для проведення семінарів з питань, які найчастіше турбують краян. На сьогодні вже була організована низка подібних заходів, під час яких закарпатці отримали корисні поради, кваліфіковані рекомендації, а також можливість висловити власні думки.
Нещодавно відбувся черговий онлайн-семінар на тему: «Порядок проведення гарантійного ремонту», у ході якого начальник відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства Управління захисту споживачів Олександр Кобаль розповів учасникам, що треба знати про відносини між споживачами, які придбавають товари (особливо технічно складні побутові товари) для власних побутових потреб та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) товарів.
Водночас посадовець відповів на запитання жителів області, які долучилися до участі в семінарі. Споживачі, зокрема, цікавилися, що таке гарантійний строк та строк придатності; який термін проведення гарантійного ремонту та які права має споживач у разі проведення ремонту у термін, що перевищує визначений законодавством; що таке обмінний фонд та перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд; чи може споживач пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку тощо.