На минулому тижні відбувся семінар «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо попередження появи сексистської реклами», організований Держпродспоживслужбою спільно з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Під час заходу представники головних управлінь Держпродспоживслужби мали можливість обмінятись досвідом щодо стану контролю за розповсюдженням дискримінаційної реклами за ознакою статі на території регіону та ефективності використання експертиз реклами, проведених громадською організацією «Українська асоціація маркетингу».
Окремо слід зазначити, що на семінарі було представлено презентацію «Підсумки роботи Держпродспоживслужби за 2022 рік». Юрій Сахно, головний спеціаліст відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Держпродспоживслужби, виступив з доповіддю, в якій, зокрема, були висвітлені такі цифри: