До Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення громадянки, щодо проведення гарантійного ремонту або повернення коштів за придбаний товар (шафа-купе) вартістю 21 тис.грн.
Як зазначила споживачка, в одному із торговельних центрів вона придбала шафу-купе. Після доставки товару додому та проведення його монтажу представниками фірми-виробника споживачка виявила суттеві недоліки в його функціонуванні, а саме: не працювали механізми для висувних шухляд та дверей.
Споживачка в телефонному режимі намагалася самотужки вирішити питання щодо повернення коштів за придбаний товар або проведення гарантійного ремонту, але це не призвело до будь-яких позитивних результатів.
З метою забезпечення захисту прав громадянина як споживача, а також враховуючи обмеження щодо проведення перевірок, запроваджених на період дії воєнного стану, фахівцем Головного управління було надано консультацію стосовно звернення до суб’єкта господарювання, роз’яснено законодавство про захист прав споживачів та визначено подальші дії споживача, зокрема складання заяви безпосередньо до суб’єкта господарювання.
За результатами вжитих заходів споживачці було проведено гарантійний ремонт шафи-купе на суму понад 5 тис. грн, про що заявницею на адресу Головного управління було надано письмову заяву.
Звертаємо увагу споживачів на те, що у разі порушення, яке спричинило шкоду їх правам, законним інтересам, життю, здоров’ю, навколишньому природному середовищу, вони можуть звернутися до Головного управління з відповідною заявою, в якій зазначити повне найменування суб’єкта господарювання, його адресу, а також додати до заяви (за наявності) документи, що підтверджують такі порушення.