Держпродспоживслужба виграла апеляцію на стягнення з ТОВ «Марвел Еко» 4,6 млн грн за порушення законодавства про рекламу. Про це повідомила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька під час звіту за пів року роботи.
Так, Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Київ було виявлено рекламу мінеральної води, зміст якої не відповідав вимогам Закону України «Про рекламу», Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», та яка фактично рекламувала тютюнові вироби.
За недотримання вимог законодавства про рекламу на рекламодавця Держпродспоживслужбою накладено штраф у розмірі 4,6 млн грн. Рекламодавець сплачувати вищезгаданий штраф у добровільному порядку відмовився, тому Держпродспоживслужбою було подано до суду позовну заяву про стягнення зазначеної суми штрафу.
«Завданням Держпродспоживслужби є стежити, щоб споживачів не вводили в оману. І ми неухильно захищатимемо українців від недобросовісної реклами. Але хочу наголосити, що цивілізований ринок і цивілізована економіка починаються з поваги до законів», - заявила Владислава Магалецька.
Судом апеляційної інстанції підтверджено правомірність дій Держпродспоживслужби щодо накладення штрафу на суб’єкта господарювання за порушення вимог законодавства про рекламу.
Так, судом було встановлено, що:
Крім того, за останні пів року Держпродспоживслужбою прийнято 1097 рішень про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу на загальну суму майже 2,93 млн грн (для порівняння, за минулий аналогічний період таких рішень було 951, а сума штрафу була меншою та складала 1,89 млн грн). Добровільно виконано 719 рішень та сплачено 1,04 млн грн (за минулий аналогічний період – 601 рішення та 0,89 млн грн).
Також прийнято 48 рішень про визнання реклами, недобросовісною, прихованою чи про визнання порівняння у рекламі неправомірним (що майже вдвічі більше за аналогічний минулий період, коли таких рішень було 28), а також 108 рішень про зупинення розповсюдження реклами.
Раніше Владислава Магалецька заявила, що головною реформою Держпродспоживслужби є її трансформація на сучасний, прозорий та зручний сервіс, що стоятиме на захисті як держави, так і бізнесу та кожного споживача. До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.