Щорічна стратегічна сесія: спільні дії Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби проти сексизму в рекламі

опубліковано 29 вересня 2025 року о 11:53

Представники Держпродспоживслужби з усіх регіонів України взяли участь у щорічній стратегічній стратегічній сесії, організованій Українською Асоціацією Маркетингу та Індустріальним гендерним комітетом з реклами (ІГКР). Основна мета заходу — консолідація зусиль державних та громадських інституцій для попередження появи сексистської та дискримінаційної реклами в Україні.

Під час сесії учасники обговорили обговорили основні виклики:

  • запобігання поширенню дискримінаційних стереотипів за ознакою статі;
  • підтримку державних службовців, які стикаються з цькуванням та тиском через впровадження принципів гендерної рівності;
  • впровадження психологічної підтримки для працівників, що працюють над утвердженням принципів рівності;
  • спільні механізми контролю та превентивні дії проти дискримінаційних практик у рекламі.

Важливим аспектом стало те, що до обговорення були залучені представники всіх регіонів України. Це дало змогу обмінятися досвідом, оцінити наявні проблеми на національному рівні та виробити спільні підходи для їх подолання.

За підсумками сесії учасники домовилися:

  • посилювати превентивні механізми для запобігання появи сексистської реклами;
  • підвищувати рівень захисту держслужбовців від тиску та цькування;
  • формувати ефективне партнерство між державними органами та громадськими організаціями по всій Україні для створення безпечного та етичного рекламного середовища.

Боротьба з дискримінацією в рекламі — це спільна справа держави, бізнесу та суспільства. Участь представників Держпродспоживслужби з усіх регіонів України допомагає виробляти єдині правила та стандарти та створювати етичне, сучасне та безпечне рекламне середовище.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux