Розглядаємо сьогодні в нашій рубриці - що робити, якщо речі із хімчистки повертають зіпсованими?
☝️Під час видачі замовлення приймальник повинен перевірити якість виконання послуги в присутності замовника, а споживач має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності. замовленню.
📖Відповідно до ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі споживач, має право на свій вибір вимагати:
🔖Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором.
👆Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).
👩⚖️Якщо Вам повертають неякісно очищені або зіпсовані речі - зверніться до адміністрації закладу з письмовою скаргою.
📝До скарги додайте копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами у справі (копія документа, що засвідчує вартість речі, копія довідки про оціночну вартість речі тощо)