Впродовж І кварталу 2025 року сектором контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області досліджено 134 рекламних носіїв, з них виявлено порушення у 68, заведено 68 справ за ознаками порушень законодавства про рекламу, 60 справ розглянуто, матеріали восьми справ знаходяться у стадії розгляду. За виявлені порушення вимог законодавства про рекламу застосовано 61 штраф на суму 180,095 тис. грн, з них 53 штрафи у розмірі 154,529 тис. грн сплачено у добровільному порядку до Державного бюджету України, або 85,8% від накладених штрафів, прийнято 11 рішень про визнання реклами недобросовісною.
Із 68 виявлених порушень законодавства про рекламу, 32 порушення виявлено у сфері зовнішньої реклами, 2 – у сфері внутрішньої реклами, 34 порушень виявлено на платформах спільного доступу до відео та платформах спільного доступу до інформації.
По деяких видах продукції:
Впродовж звітного періоду надійшло 1 звернення від споживачів реклами, яке розглянуто у відповідності до вимог законодавства. Впродовж І кварталу 2025 року надійшло 3 звернення від Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської ради щодо порушень вимог законодавства про рекламу розповсюджувачами реклами про розміщення реклами без дозволу робочого органу Рівненської міської ради. Впродовж звітного періоду проводилась роз’яснювальна робота серед споживачів, проведено два виступи серед школярів та студентів двох навчальних закладів Рівного, школярам та студентам роз’яснено вимоги законодавства про рекламу, ознайомлено з правами підлітків та молоді на здорове харчування, а також проінформовано слухачів щодо шкідливості впливу на організм людини трансгенних жирів. Впродовж звітного періоду здійснено виступ на радіо «Суспільне Рівне», під час якого ознайомлено слухачів із вимогами законодавства про рекламу. Впродовж І кварталу 2025 року надавались консультації для споживачів реклами під час прийому громадян в управлінні і у телефонному режимі, а також надавались консультації рекламодавцям та розповсюджувачам реклами, на сайті розміщено 6 публікацій щодо контролю у сфері реклами.