Впродовж 9 місяців 2022 року управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 355 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів.
– надійшло письмово – 147;
– на особистому прийомі громадян – 138;
– з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 70;
– надіслано повторно – 0.
–
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
– щодо якості продовольчих товарів – 15;
– щодо якості непродовольчих товарів – 187;
– щодо якості надання послуг – 153.
За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 120,30 тис. грн.
Також за вказаний період проведено 12 заходів державного нагляду у сфері торгівлі, робіт та послуг, до 3 суб’єктів господарювання та їх посадових осіб застосовано господарські та адміністративні санкції на суму 5,4 тис. грн. З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації. Впродовж звітного періоду розміщено 17 публікацій, теле- і радіотрансляцій у засобах масової інформації. Прийнято участь у круглих столах, надано 33 консультації, роз’яснення суб’єктам господарюванням про роботу управління у сфері захисту прав споживачів. Найбільш актуальними питаннями є правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.