У січні 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 42 звернення щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, питання тарифів та нарахування за послуги; неналежне надання побутових послуг; підвищення цін на соціально значущі товари; порушення прав споживачів при обслуговуванні, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця; порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень:
За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 11322,68 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.