Держпродспоживслужба продовжує системно перевіряти рекламу об’єктів будівництва по всій території України. За результатами першого півріччя 2025 року найбільше порушень вимог рекламного законодавства виявлено у Закарпатській області.
Тут зафіксовано 16 випадків порушення статті 25-1 Закону України «Про рекламу», яка визначає чіткі вимоги до змісту реклами житлових і нежитлових об’єктів на етапі будівництва.
Такі порушення створюють реальні ризики для громадян, які можуть інвестувати в об’єкти, що не мають законних підстав для будівництва або продажу. Це може призвести до втрати коштів, затримки введення в експлуатацію або неможливості оформлення права власності.
«Реклама об’єктів будівництва повинна бути повною, достовірною та прозорою. Рекламувати об’єкт будівництва дозволено лише за наявності всіх необхідних документів та повної, правдивої інформації про забудовника, дозвільну документацію та стан об’єкта. Недостовірна інформація — це ризик для споживача і відповідальність для рекламодавця», — підкреслює заступник Голови Держпродспоживслужбни Андрій Крейтор
Держпродспоживслужба закликає громадян бути уважними при виборі житла або комерційної нерухомості: перевіряйте вміст реклами, вимагайте документи, звертайте увагу на прозорість інформації. У разі виявлення порушень — повідомляйте про це до територіальних органів Держпродспоживслужби.