За 2023 рік Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одержано та опрацьовано 1414 звернень громадян з приводу можливого порушення їх прав, як споживачів. З них: 1246 скарг прийнято на особистому прийомі, 114 – надійшло письмово,53 – з урядової «гарячої лінії».
Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:
В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто кошти на суму 601 416 грн.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, фахівцями відділу контролю у сфері торгівлі робіт і послуг:
-проведено 20 прийомів громадян в громадській приймальні Хмельницької міської ради.
Зокрема, з метою поглиблення правової освіти, отримання теоретичних знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів навчальних закладів м. Хмельницького організовано та проведено 18 зустрічей.
Крім того, за звітний період консультаційні центри, які функціонують на рівні районів та міст обласного значення при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надали 168 консультацій на особистому прийомі та 69 – засобами телефонного зв’язку, з відповідними роз’ясненнями норм чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.