За 12 місяців 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 4054 звернення від громадян, у тому числі 457 (11,3%), що надійшли поштою, 1859 (45,9%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 1403 (34,6%), 256 (6,3%) – прийнятих по телефону та 79 (1,9%) – під час особистого прийому.
З загальної кількості отриманих звернень: 203 (5,0%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 13 (0,3%), 1424 (35,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 1093 – Урядова гаряча лінія), 2291 (56,5%) – безпосередньо від заявників та 123 (3,0%) – з інших установ та організацій.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1. у сфері захисту прав споживачів – 3208 (79,1%), а саме:
2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 521 (12,9%), а саме:
3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 290 звернень (7,2%).
Крім того, в 2022 році Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 43 запити на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 3983 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: