За листопад 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 219 звернень від громадян, у тому числі 28 (12,8%), що надійшли поштою, 99 (45,2%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 70 (32,0%), 18 (8,2%) – прийнятих по телефону та 4 (1,8%) – під час особистого прийому.
Із загальної кількості отриманих звернень: 18 (8,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 64 (29,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 56 – Урядова гаряча лінія), 132 (60,3%) – безпосередньо від заявників та 5 (2,3%) – з інших установ та організацій.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
- у сфері захисту прав споживачів – 154 (70,3%), а саме:
- 71 звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 13 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
- 46 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
- 30 скарг на порушення правил торгівлі;
- 4 звернення, що стосуються питань державних регульованих цін.
- у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 44 (20,1%), а саме:
- 22 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
- 11 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
- 2 звернення з приводу забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
- 6 скарг на забруднення повітря в приміщенні шкідливими речовинами.
- у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 20 звернень (9,1%).
Крім того, у впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 354 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
- захист прав споживачів – 220 (62,1%);
- санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 61 (17,2%);
- безпечність та якість харчових продуктів – 34 (9,6%);
- інші питання – 34 (9,6%).