Завідувач Сектору контролю за рекламою, дотриманням тютюнового законодавства та пробірного контролю Дмитро Рабченюк провів онлайн-семінар для рекламодавців, виробників, розповсюджувачів реклами та будівельних компанії «Законодавчі вимоги до реклами об’єктів будівництва, будівель, приміщень».
Під час семінару обговорили ряд питань, серед яких: основні принципи та загальні вимоги до реклами; вимоги до реклами об’єктів будівництва, будівель, приміщень; контроль та відповідальність за дотриманням законодавства про рекламу.
Окрім цього, учасники мали змогу уточнити окремі нюанси рекламного законодавства у своїй сфері. Нагадаємо, що з 16.06.2020 року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які посилюють вимоги до реклами об’єктів будівництва, тому важливим є правильне розуміння забудовниками цих законодавчих змін.
Відповідно до законодавства, реклама об’єкта будівництва буде вважатися законною лише тоді, коли у замовника будівництва в наявності є:
- документ на право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт, що рекламується.
- документ, який підтверджує право на виконання будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується, отриманого відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
- ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва відповідних об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
- підтвердження про наявність у суб’єкта господарювання, що здійснює залучення недержавних коштів фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління, для фінансування спорудження житлового будинку, ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), а саме управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю відповідно до Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", або за наявності свідоцтва про реєстрацію випуску цільових облігацій, виконання зобов’язань за якими забезпечується одиницею нерухомості, що споруджується.
Така реклама відповідно до ч.1 ст.25-1 Закону України «Про рекламу», крім реклами на радіо, має містити реквізити вищевказаних документів.
Захід проведено з метою упередження (недопущення) порушень вимог чинного законодавства про рекламу та захисту інтересів споживачів реклами.