Українська мова в рекламі — не лише законодавча вимога. Сьогодні це питання національної гідності, морального вибору та громадянської позиції.
За перше півріччя 2025 року Держпродспоживслужба зафіксувала 458 випадків порушень мовного законодавства у сфері реклами. Це — найбільший показник серед усіх видів порушень у цій сфері.
За результатами перевірок:
Найбільше випадків — у м. Києві, Дніпропетровській, Харківській та Полтавській областях.
Нагадуємо. що відповідно до статті 6 Закону України “Про рекламу”, реклама на території України має бути державною мовою. Порушення цієї норми тягне за собою відповідальність у вигляді штрафних санкцій.
«Закон прямо вимагає: реклама має бути державною мовою. А сьогодні це ще й етична межа — між відповідальним бізнесом і тим, хто ігнорує реальність війни. Не можна просувати товари й послуги мовою держави, яка знищує наші міста і людей. Бізнес, який поважає свого споживача, свою країну і сам себе, комунікує державною мовою» - наголошую заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо ви виявили рекламу, що не відповідає мовному законодавству — звертайтесь до Держпродспоживслужби у вашому регіоні.