У вересні 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканки області щодо відмови продавцем в обміні придбаного спортивного костюма належної якості на аналогічний або в поверненні сплачених коштів.
Фахівці Управління надали споживачці роз’яснення норм чинного законодавства, в результаті чого заявниці повернуто грошові кошти у розмірі 1350 гривень.
Нагадуємо: відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару можливий протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі (якщо інший строк не оголошено продавцем). У разі відсутності необхідного для обміну товару, споживач має право: