Вкотре спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області посприяли споживачу у захисті його прав.
Нещодавно до Головного управління надійшло звернення від споживача, який замовив в інтернет-магазині взуття та відразу оплатив його вартість – 3885 грн. Через деякий час споживач поштою отримав замовлене та оплачене взуття. Наступного дня у зв’язку з тим, що придбаний товар не може бути ним використаний ним за призначенням (взуття не підійшло за розміром), він вирішив відмовитись від придбаного товару, про що повідомив працівника інтернет-магазину з проханням повернути кошти за товар. Працівник магазину прийняв заявку та запевнив споживача, що буде вирішено питання про заміну товару на інший або повернення коштів. За декілька днів споживач знову звернувся до представників магазину для вирішення питання щодо повернення йому коштів, однак в поверненні коштів споживачу було відмовлено.
В зв’язку з цим споживач звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області з проханням у вирішенні спірного питання між ним та суб’єктом господарювання. У ході опрацювання звернення спеціалістом управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ ДПСС в Полтавській області була надана консультаційна допомога споживачу, – детальні роз’яснення вимог Закону України «Про захист прав споживачів». За результатами консультаційної підтримки досягнуто порозуміння та згоди між споживачем та суб’єктом господарювання: споживачу повернуто сплачені за товар кошти в розмірі 3885 грн..
Нещодавно до Головного управління надійшло звернення від споживача, який замовив в інтернет-магазині взуття та відразу оплатив його вартість – 3885 грн. Через деякий час споживач поштою отримав замовлене та оплачене взуття. Наступного дня у зв’язку з тим, що придбаний товар не може бути ним використаний ним за призначенням (взуття не підійшло за розміром), він вирішив відмовитись від придбаного товару, про що повідомив
працівника інтернет-магазину з проханням повернути кошти за товар. Працівник магазину прийняв заявку та запевнив споживача, що буде вирішено питання про заміну товару на інший або повернення коштів. За декілька днів споживач знову звернувся до представників магазину для вирішення питання щодо повернення йому коштів, однак в поверненні коштів споживачу було відмовлено.
За результатами консультаційної підтримки спеціалістів Держпродспоживслужби Полтавщини, досягнуто порозуміння та згоди між споживачем та суб’єктом господарювання: споживачу повернуто сплачені за товар кошти в розмірі 3885 грн.