Підсумки роботи із зверненнями громадян за січень 2023 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в місті Київ
опубліковано 02 лютого 2023 року о 09:28

За січень 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 269 звернень від громадян, у тому числі 33 (12,3%), що надійшли поштою, 101 (37,5%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 111 (41,3%), 17 (6,3%) – прийнятих по телефону та 7 (2,6%) – під час особистого прийому.

Із загальної кількості отриманих звернень: 29 (10,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 2 (0,7%),  44 (16,4%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 38 – Урядова гаряча лінія),  183 (68,0%) – безпосередньо від заявників та 11 (4,1%) – з інших установ та організацій.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 204 (75,8%), у т.ч.:
  • 85 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 75  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 19 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 13 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 30 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 6 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 46 (17,1%), у т.ч.:
  • 26 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 13 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 3 скарги щодо незадовільного стану будинків та прибудинкових територій;
  • 3 звернення щодо можливого випадку харчового отруєння.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 17 звернень (6,3%).

Крім того, впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 478 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 377 (78,9%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 60 (12,6%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 23 (4,8%);
  • інші питання – 18 (3,8%).
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux